Sunday, April 13, 2008

The bachelor's life/Život slaměnného vdovce

Hi everybody,
you could have seen pictures of Carolyn and Sam from Argentina below, maybe you might be interested in how the lonely member of the Canadian Ruzickas is doing. I have to say it feels like forever being without my loved ones. As much as I was looking forward to getting some alone time (just to think of the brighter side of this trip), it was over the second day. I tried to keep myself busy, worked some overtime and weekends at work, refinished the dresser (pictures below) and I am going to do some major cleaning of garage, around our house and cars (don't worry hon, the house will be spotless by the time you're back).
Here are the last pictures before the takeoff and also the dresser (it looks very blue, but with brown walls I think it's going to look much better....

Ahojte všichni,
možná jste si říkali, dívajíc se na krásné fotky z Argentiny, jak se asi má Tata sám doma. No, říkal jsem si sice na začátku, že být chvíli sám může být i docela dobrá změna, není to tak. Moc mi ti dva chbybí a už se těším až budou doma a zase nebudu mít na nic čas...Běhěm minulých dvou týdnů jsem se snažil víc pracovat než relaxovat, abych na to nemusel moc myslet. Dělal jsem nějaké přesčasy a taky o víkendech, natřel jsem šatník (kurňa nevím jak přeložit dresser) atd. Ještě mám v plánu uklidit garáž, okolo baráku a taky doma.

Už se moc těším až budete doma, hlavně na sebe dejte pozor a přijedťe v pořádku.
Dole jsou fotky z těsně před odjezdem na letiště a taky toho dresseru. Stěny budou hnědé, tak pak to nebude tak křiklavá modrá...







btw. as you can see, the plants are still alive, I managed to remember to water them regularly.

2 comments:

Vojtech said...

No vydrž Míšo, bude líp:)
Ten nábytek je pěkný, kam na to chodíte?
Už se to pomalu sobotí:))
baba + deda

Erin said...

hang in there Misa! they'll be home before you know it! And the dresser looks amazing!